دعای یونس برای رفع طلسم مشکلات

آمار مطالب

کل مطالب : 256
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 57
باردید دیروز : 44
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 703
بازدید سال : 2081
بازدید کلی : 187984

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 703
بازدید کل : 187984
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : استادجعفری
تاریخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394
نظرات

منظور از ذکر یونسی، عبارت «لا إلهَ إلّا أنتَ سبحانَکَ إنّی کُنتُ مِنَ الظالمین» می‌باشد که در قرآن کریم و در رابطه با حضرت یونس(ع) آمده است: «و ذاالنون إذ ذهب مغاضباً فظنّ أن لن نقدر علیه فنادی فی الظلمات أن لا إله إلا أنت سبحانک إنی کنت من الظالمین فاستجبنا له و نجّیناه من الغمّ و کذلک ننجی المؤمنین؛

و یاد کن صاحب داستان ماهی را آن‌گاه که خشمگین، روانه شد و پنداشت که بر او تنگ نخواهیم گرفت، پس گرفتار در تاریکی‌ها ندا داد: هیچ خدایی جز تو نیست، بر پاکی‌ات ستایش، من از ستمکاران بودم. این شد که خواهش او را بر آوردیم و از اندوه، نجات‌ش دادیم و مؤمنان را این‌چنین، نجات می‌دهیم» (سورة الأنبیاء آیة87-88)

روشن است که تعبیر «مؤمنان را این‌چنین، نجات می‌دهیم» تعبیری عامّ است و حالت استمرار و قابلیت تکرار دارد. از سوی دیگر، در روایتی وارد شده که حضرت صادق(ع) فرمود: «عجبت لمن اغتمّ کیف لا یفزع إلى قوله تعالى لا إله إلا أنت سبحانک إنی کنت من الظالمین فإنی سمعت الله عزوجل یقول بعقبها فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المؤمنین؛

در شگفتم از کسی که اندوهگین شده است، چطور به این گفتار خداوند تعالی، پناه نمی‌برد که: لا إله إلا أنت سبحانک إنی کنت من الظالمین. چرا که شنیدم خداوند عزوجل، در پس این کلام، می‌فرماید: این شد که خواهش او را بر آوردیم و از اندوه، نجات‌ش دادیم و مؤمنان را این‌چنین، نجات می‌دهیم» (الفقیه ج4 ص280)

همچنین در روایت دیگری وارد شده: «للغمّ و الهمّ لا إله إلا أنت سبحانک إنّی کنت من الظالمین‏؛ ذکر یونسی برای اندوه‌ناکی و پریشان‌فکری است» (التهذیب ج6 ص171) علی‌هذا تکرار فراوان این ذکر شریف، با توجه به معنا و بدون تقید به تعداد معین، به غم‌زدگان توصیه می‌شود.

 

تشکرازدوستی که برایمان فرستاد

 

 

دعای یونس .برای رفع طلسم مشکلات.انواع دعاوطلسم.گنج یابی وکشف عتیقه ها.باطل کردن طلسم


تعداد بازدید از این مطلب: 394
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود